Makoillessa meni tamakin paiva. HBO:n leffat on tullut jo katottua lapi, Discovery Chanellilta ei tule mitaan mielenkiintoista. Kunto on jo himpun verran parempi, ei enaa yskita ihan niin paljon ja hengittaminenkin on helpompaa. Ja ruokakin maistuu ehka vahan paremmin. Paatin, etten jaa tanne tylsaan tuppukylaan pidemmaksi aikaa sairastelemaan, vaan lahden huomenna aamusta kohti paakaupunkia Vientienia. Taman kaupungin idea tuntuu olevan se, etta paivalla tuubaillaan joella tuhannen kannissa ja tullaan illan pimettya jatkamaan sita tanne kaupungille. Paivalla taalla kaupungilla ei nay ketaan ja illalla kaikki on a) viiden promillen kannissa ja b) alle 22-vuotiaita. Ei ihan sita seuraa, mita kipeana jaksaisi katsella. Tulin muutenkin siihen tulokseen, etta parantumiseen menisi kuitenkin muutama paiva aikaa ennen kuin olisin tuubailu- tai kiipeily- (tai dokailu-) kunnossa, joten jatan suosiolla koko homman valiin.
Ostin siis lipun minibussilla Vientieniin huomisaamuksi. Minibussilla matkan pitaisi taittua n.kolmessa tunnissa, joten enkohan ole siella n.5h:n matkaamisen jalkeen. Siella paiva tai pari ja kunnon mukaan matka jatkunee kohti pohjois-Thaimaata.
perjantai 2. huhtikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti