torstai 15. huhtikuuta 2010

Sukhothai

Yo meni kuunnellessa, kun erikanniset turistit palaili yksi kerrallaan uuden vuoden vietosta ja etsivat oviaan ympari guest housea. Argh! Heratys klo 5:30, suihku, kamat kasaan ja menoksi! Tuktukilla bussiasemalle ja sielta klo 7 bussiin kohti Sukhothaita. Matkan piti kestaa 4-5 tuntia, joten perilla oltiin klo 13, kuten oletinkin. :) Asemalta pickupilla kohti keskustaa ja taasen kerran vetta amparikaupalla paalle hyvan uuden vuoden toivottajilta. Prkl! Onneksi olin saastanyt Eddyn etsiman jatesakin, joka suojasi reppua niin, ettei kamat kastuneet. Loysin kivan ja halvan guest housen ihan keskustasta, josta otin itselleni bungalovin hintaan 300bhatia/yo (6euroa). Huoneet olis ollu halvempia, mutta on tossa bungalovissa nyt vahan enemman tunnelmaa. Bajamaja nro 3 siis. :)
Lounasta guest housella, pieni nettitauko ja pieni valikuolema huoneessa. Iltapaivemmalla lahdin pallistelemaan kylille ja kastuin tietenkin aivan litimaraksi alusvaatteita myoten ja naama oli taas valkoisen talkkitahman peitossa. Varsinkin paikalliset miehet tuntui olevan innoissaan valkonaamasta, joka ei valita kastumisesta ja tarjosivat mulle viskia, kaljaa ym. Mukavaa porukkaa, vaikkei yhteista kielta olekaan. :) Kavin vahan shoppailemassa ja takaisin guest houselle. Suihku, kuivat vaatteet paalle ja nettiin. Tassa guest housella on dvd ja telkkari tassa ravintolan puolella, joten seuraavaksi meinasin katsoa jonku leffan. Eli siina tama paiva. Huomenna sitten ihastelemaan paikallisia nahtavyyksia, eli vanhoja temppeliraunioita kaupungni ulkopuolelle. Siita lisaa huomenna!
Toivottavasti lennot toimii ens viikolla. Islannin tulivuorenpurkauksen takia moni maa on sulkenut lentotilojaan, joten enpa tieda. Sita jannittaessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti