Reissu-Lissu on taas matkaan lähdössä, tällä kertaa suuntana Aasia.
maanantai 12. huhtikuuta 2010
Elossa edelleen!
Norsureissulta on palattu tanaan ja oli muuten aika mahtava kokemus! Mutta siita ja muusta lisaa huomenna tai joskus, nyt lahden syomaan ja nukkumaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti