sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Paiva Pelastusarmeijalle, jalleen kerran

Tama paiva meni taas ihan maatessa. Lueskelin, pelasin korttia ja loysailin ja ensimmaista kertaa lahdin syomaankin vasta klo 14 jalkeen. Syomisen jalkeen jumitin guest housen laiturilla kattomassa DVD:ita ja juttelemassa muitten matkalaisten kanssa. Katottiin Jim Carreyn Yes-man ja sit Slumdog Miljonnaire - jalkimmainen oli muuten ihan alyttoman hyva leffa. Tykkasin!!
Ilta alkaa olla jo aika pitkalla, joten ehka viela jotain pienta syotavaa ja sit nukkumaan. Vaihdoin vahan suunnitelmia ja lahdenkin jo huomenna tutustumaan aikaisemmassa tekstissa mainitsemaani orpokotiin. Taalla on huomenna pyhapaiva, joten orpokodin lapset ei ole huomenna koulussa, joten paasen tapaamaan heidat kaikki. Tarkoitus olisi, etta huomenna kayn siella tutustumassa ja vahan kyselemassa mita he tarvitsevat kipeimmin ja keskiviikkona veisin tavarat sitten sinne. Lahjoituksia saa laittaa tulemaan tiistai-iltaan asti. Lahjoituksen ei tarvitse olla mitenkaan iso - taalla jo 5 euroa on todella iso raha, jolla saa ostettua paljon ruokaa, kouluvalineita, vaatteita tai vaikka jokapaivaiseen hygieniaan tarvittavia juttuja. Joten pistakaas rahaa tulemaan, pliis! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti