Reissu-Lissu on taas matkaan lähdössä, tällä kertaa suuntana Aasia.
keskiviikko 31. maaliskuuta 2010
Kaikki hyvin Laosissa
Kaikki ok taalla Laosissa, on vaan pitanyt niin kiiretta etten ole ehtinyt kirjoittelemaan. Yritan illemmalla tai huomenna kirjotella lisaa, nyt tarvitsen jotain syotavaa!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti