tiistai 16. helmikuuta 2010

Turvallisesti perilla :)

Taalla sita sitten ollaan Bangkokissa! Kuuma on (jotain +35'C:n tienoilla), mutta se on vaan IHANAA!!!
Eilen siis aloitin pakkaamaan joskus yhden maissa, ensimmaiset tavarat loysi kassiin klo 14 maissa ja klo 14:15 lahto kentalle. Olin onnekas ja sain ottaa kaikki kamat (ison kasilaukun + 50l:n pikkurinkan) kasimatkatavaroiksi, kun rinkkareppukin oli melkein tyhja ja painoa tavaroissa yhteensa vaan 10,1kg. Pariisissa oli nimittain edessa 1h:n vaihto, vahan jannitti olisiko kassi ehtinyt vaihtaa konetta... Pariisin koneessa vieruskaveriksi sattui jyvaskylalainen Jyrki, joka oli myos matkalla tanne ja samalla koneella. Siina sitten matka Pariisiin meni turistessa mukavia.
Pariisiin tullessa kone oli vahan myohassa ja meinas tulla vahan kiire koneen vaihdossa. Onneksi oltiin kahdestaan siella tyhmailemassa, niin loydettiin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Jyrkin kaveri Timo oli Pariisissa jo odottelemassa ja tuli samaan koneeseen. Paikat koneessa sattui ihan muutaman rivin paahan, niin oli koneessakin juttuseuraa, kun arsyttavat venalaiset vierustoverit alkoi arsyttamaan. Hittooko sita tarttee joka 5min valein keikuttaa mun penkkia niin, etta meinaa tulla whiplash-vamma niskaan. Ja huutaa takana olevalle kaverille erikovaan aaneen 5cm mun korvasta just sillon ku oon saamassa unen paasta kiinni. Lento sujui siis lahinna hammasta purren ja leffoja kattellen, unta sain ehka yhteensa n.1,5h. Mrr.
Bangkokissa vastassa ihana lammin ja kostea ilma ja asiakaspalvelun kultaiset ammattilaiset passintarkastuksessa. Toinen mrr. Otettiin kentalla pari neuvoa antavaa kylmaa juomaa ja poijjaat lahti kohti Pattayaa ja mina kohti Bangkokin keskustassa sijaitsevaa hotellia. Taksikuski oli hieman valilla hukassa, mutta silti vajaan tunnin(?) taksimatkalle tuli hintaa vaan 250ramppaa = balttiarallaa 7euroo. Hotelli (Imm Fusion) on TODELLA ihana ja tyylikas!! Kahden hengen huone euroissa 22egia/yo - halvempiakin olisi varmasti loytynyt, mutta buukkasin taman nyt netista pari pvaa sitten, kun vaikutti hyvalta. Huone on iso, ilmastoitu, oma suihku ja vessa.
Kello alkaa taalla hiipimaan iltapaivaa kohti, joten edessa taitaa olla pieni valikuolema, illalla jonkun ruoan metsastys ja aikaisin petiin. Luultavasti vahan illalla suunnittelen tulevaa ja tutustun eri vaihtoehtoihin. Huone taalta Bangkokista on kahdeksi yoksi, joten aikaisintaan torstaina otan mahdollisen askeleen eteenpain.
Tallainen alku taalla. Vahan erilainen laskiaistiistai siis minulla! :)

1 kommentti:

  1. Kiva, että oot perille ehjin nahoin! Mä suosittelen semmosta thaihierontaa. Siis semmosta oikeeta hierontaa.

    VastaaPoista