sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Huomenna... JÄNNÄÄÄÄ!!!!

Dodii, se olis sitten huomenna lähdön paikka. Hui! Ei, mitään ei ole vielä pakattu. Ei, en ole oikeastaan tehnyt paljoa muutakaan lähdön eteen. Perjantaina kävin työkavereitten painostuksesta hakemassa itelleni kunnollisen matkavakuutuksen. Nii ja kävin myös laitatuttamassa Suvin luona mun kulmalävärin takas paikoilleen, kun sen olin töitten takia joutunut ottamaan pois. Eli siitä kiitos: http://backstagelounge.fi/beauty/viivitiikeri.html
Perjantaina tuli kanssa Kati kylään. JEE!! Ilta otettiin rennosti, syötiin hyvin, käytiin saunassa ja kateltiin telkkua. Lauantaina käytiin päivällä Jumbossa vähä shoppaamassa (malarialääkkeet pariksi ekaksi viikoksi, maitohapot ja Fingerpori 3-kirja ostettu :) ) ja kotimatkalla pysähdyttiin kummipojan perheen luona viemässä sinne joululahjat - vohdoinkin!! Sit illalla bilekuteet niskaan ja menox!! Eka Tapulin Mestariin laulamaan karaokea Kirsin tahtiin ja sit pikaisen Keravan Pickwick-pysähdyksen jälkeen Cosmoon, jossa oli myös ihanainen isoveikkani. Pilkkuun asti ja vähän päälle, että sillee. :)
Täm päivä on mennyt lähinnä koomaillessa. Kävin viemässä Katin illansuussa lentokentälle bussille ja siitä menin siskon luo morjenstamaan lapsia ennen reissuunlähtöä. Ikävähän niitä pikku pylliäisiä tulee, ei sille voi mitään! Niin ja äsken varasin pariksi yöksi hotellin Bangkokista. Parempi varmaan olla joku paikka minne mennä suoraan kentältä, ettei tartte reppu selässä pitkään harhailla.
Huomenna pitäis vielä hoitaa pari pankkiasiaa ja vissiin kans pakata ja vähä ehkä siivotakin ennen lähtöä. Kone lähtee klo 16 maissa, joten kentällä pitäis olla joskus kahden hujakoissa. Vielä en tiedä millä sinne olen menossa, mutta vaikka taksilla jos en muuta keksi. Tälle illalle vielä vähän pyykinpesua, sit nukkumaan. Vika yö Suomessa vähään aikaan - JAIKS!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti