Jaahans, taas olisi aika lähteä tämän likan reissun päälle. Suomessa tulikin jo vietettyä melkein kahdeksan kuukautta (toki silläkin välillä on muutama lyhyempi ulkomaanreissu tehty Englantiin, Saksaan, Viroon ja Ruotsiin ;)) ja nyt taas veri vetää reissuun. Tällä kertaa suuntana ennestään tuntematon Aasia. Matka alkaa lennolla Helsingistä Pariisin kautta Bangkokiin Thaimaahan ensi maanantaina 15.2.2010 ja paluu Bangkok-Amsterdam-Helsinki huhtikuun lopulla. Sen tarkempia suunnitelmia ei väliin jäävälle yhdeksälle viikolle ole - kunhan tutustun ja ihmettelen mualiman sitäkin kolkkaa.
Sellaista nyt.
torstai 11. helmikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti