Eilen tosiaan illalla repaisin ja soin hotellin ravintolassa toastin. Pysyi sisalla eika tullut edes kovin huono olo. Jee!! Ja melkein uskaltaa jo pieraistakin pelkaamatta markia housuja! JIPII!!
Jain viela yhdeksi yoksi tanne saarelle. Tanaan olen jo saanut syotya ihan hyvin, mutta heikko olo meinaa puskea helposti paalle. Olen yrittanyt juoda ja syoda kaksi kertaa normaalia enemman ja silla olo normalisoituukin. Olen vahan nyt ottanut tanaan selvaa reissusta Kambutseaam ja vaikuttaapi silta, etten sinne ainakaan huomenna paase perille. Lahden taalta varmaan aikaisin huomenna aamulla ja menen taksilla satamaan, lautalla mantereelle ja mietin siella sitten mihin pain suunnata. Yksi vaihtoehto on, etta jaan yoksi Tratiin ja sitten tiistaina paasisin suuntaamaan kohti Kambutseaa (vai miten se nyt suomeksi kirjoitetaankaan) aamulla anivarhain. Huomenna ehtisin Tratissa selvitella vahan myos miten paasen helpoiten Phnom Phenhiin, jossa olisin pari-kolme paivaa ennenkuin matka jatkuisi kohti Siem Reapia - lahelle Angor Watin temppeleita.
Illan ohjelmassa tanaan kasitoita, koska yhdet kolmista mukana olevista housuista/shortseista otti vahan damagea. Kahdet on aika vahan, joten yritan nyt naita yksia viela vahan korjailla ennenkuin loydan jostain uudet. On vaan niin suuri tuo persusalue, ettei valttamatta ihan joka kaupassa kavele vastaan sopivia housuja, mutta pitaa alkaa kattelemaan silla silmalla. Siis housuja, ei persusalueita.
Olen taalla kovasti tunnelmassa mukana juhlimassa Suomen jaakiekkopronsseja, vaikka taalla ei ihmiset siita taida mitaan ymmartaa. Naapuribungalovissa on suomalainen perhe, jonka kanssa ollaan aina valitetty Olympia-uutisia, joita jompi kumpi on saanut. Joten JEEEEE - HYVA LEIJONAT!!!!
sunnuntai 28. helmikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti