skip to main
|
skip to sidebar
Lissun Aasia
Reissu-Lissu on taas matkaan lähdössä, tällä kertaa suuntana Aasia.
lauantai 27. helmikuuta 2010
Thaimaassa tapahtuu...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010022611207800_ul.shtml
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
▼
2010
(48)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(21)
▼
helmikuuta
(10)
Jaahyvaisia Ko Changille...
Thaimaassa tapahtuu...
Ko Changin ja ensimmainen vatsapoppis
Trat ja matka Ko Changille
Ko Samet
Bye bye Bangkok!
Bangkok - paiva 1
Turvallisesti perilla :)
Huomenna... JÄNNÄÄÄÄ!!!!
Ja reissuun taas :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti