Eilinen meni ihan Pelastusarmeijalle. En jaksanu herata aikaisin, kengat hiersi jalkoihin rakot ja oli niin penteleen kuuma, ettei jaksanu tetsata sen enempia. Kavin temppelin kulmilla hengaamassa, mutten jaksanu menna sisaan asti - paatin jattaa sen seuraavaan Bangkokin reissuun, esim. sit ku oon lahdossa kotiin. Ainoa suoritus eilisessa oli se, etta loysin vihdoin pari kirjakauppaa ja toisesta loytyi Lonely Planetin Thaimaa-kirja. Kummassakaan ei ollu mitaan Kaakkois-Aasia-kirjaa, joten piti tyytya tuohon Thaimaaseen.
Ja nyt olen just kirjautumassa ulos hotellista ja matka jatkuu. Menen ensin bussilla Pattayalle ja katsotaan josko sielta paasisin eteenpain Koh Sameille viela tanaan. Ja sit jannataan saanko Koh Sameilta mitaan majoitusta viikonlopuksi. Jos ei, ni sit jaan mantereen puolelle. Kahtellaan...
torstai 18. helmikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Sisko täällä terve!
VastaaPoistaOn ihanaa, kun voi täältä taas lähes päivittäin päivittää, mitä siskolle kuuluu. Meillä menee normaalisti, yritin irrottaa sormenpäätäni, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että se pitää yrittää vielä ommella kiinni. Kaikenlaista ylimääräistä sitä ihminen raahaakin mukanaan .. niin kuin sormenpäitä!
Leevi on ollut muutaman päivän vatsataudissa ja toivotaan, ettei nyt koko porukka sairastuta hiihtoloman alkajaisiksi.
Toivottavasti koet siellä idässä kaikenlaista extraordinarya ja ainutlaatuista ja laitat sitten kuvia ja näitä ihania aatoksiasi näkemästäsi. Sun tekstiä on niin mukava lukea.
Suojelusenkeleitä matkallesi!
Terkuin ja haliaatoksin siskosi Sanna
Terveiset myös täältä Vaunukankaalta. Pakkasta on parikymmentä astetta ja lunta luvassa viikonlopun aikana lisää parikymmentä senttiä. Toivottelemme hyvää reissun jatkoa. Äitisi ja Isäsi
VastaaPoistaNo niin, taisi jo matkaväsymys iskeä. Ei kai tänne uskalla mitään kommentteja kirjoittaa kun sulla koko perhe näitä lukee ;-)
VastaaPoistaMoiks!
VastaaPoistaNo vaikka joku paiva meneekin pelastusarmeijalle niin ei paineita, sulla on monta lomapaivaa viela edessa. Nauti lampimasta, rannalla on varmaan kivempi relata kun bangkokissa! Taalla pariisissakin tuli taas lunta viimeyona, äh! Kesaa odotellessa.. pus!
Sanna: Jos leikkaat kaikki sormenpaat irti, niin poliisi ei saa susta sorjmenjalkia, ku teet pahojas. ;)
VastaaPoistaIsi&aiti: Taalla joku +35'C, rannan vitivalkoinen hiekka kylla muistuttaa etaisesti jostain valkoisesta materiasta, jota Suomessa on parhaillaan maassa, mutta erittain etaisesti.
Sami: Uskaltaa, uskaltaa. Vai mita sulla olis kommentoitavaa? Jos on liian arkaa materiaalia julkaistavaksi, niin laita spostia tai tekstaria ;) Nyt mua rupes kiinnostaa, mita ei taalla voi kirjottaa...
Marjo: Nimenomaan!! Ei jaksa ny stressata mistaan!!! Hauskaa lunta!!